Disneyland Paris 2018

23 april 2022 - Zeist, Nederland

Dag 1: 24-08-2018
Hotelkamer 21:07
Na een lange en saaie busreis was ik vanavond om 17:15 aangekomen in het hotel. De kamer is erg mooi en ziet er beter uit dan op de foto's. Ik heb ontzettend  veel zin in morgen dan ga ik namelijk het Disneyland park en het nabijgelegen Disney Village onveilig maken! Verder  zit er bij het hotel ook gedeelte met een kinderboerderij. Dus uiteraard ben ik ook nog even met de geiten wezen kroelen. Verder waren er ook nog ezels, pony's, alpaca's, konijnen en cavia's.

Dag 2: 25-08-2018
Hotelkamer 00:15

Wat een geweldige lange dag was vandaag. Ik heb zoveel gezien en gedaan. LOVED IT.Eigenlijk is het teveel om op te noemen dus houd ik het er bij een paar.
Ten eerste was ik in de Space Mountain (nu Hyperspace --> Star Wars) geweest. Ik was al wel een keer in de originele space Mountain geweest dus het was nu wel leuk om te zien hoe die was omgetoverd tot een Star Wars gethematiseerde achtbaan, Wat een ding. Echt ontzettend gaaf. Daarna ben ik in de POTC geweest. Een klassieker waar ik elke keer weer kippenvel van krijg. Met de fastpass (die ik op 2 minuten na bijna niet gered had) door naar Buzz Lightyear's laser blast. Na de Laser Blast ben ik als een trein naar Big Thunder Mountain gegaan ;)
Verder ben ik nog met Donald Duck op de foto geweest, (na)genoten van de parade ( met waaronder een Lion King paradewagen!) Tot slot de vuurwerkshow met projecties op het kasteel bekeken als afsluiter van een topdag. Morgen ga naar de Walt Disney Studio's & Disney Village.

* Disney Village was leuk maar niet heel erg bijzonder. Op 26-08-2018 ging ik weer terug naar huis. Het solo-reizen smaakt naar meer!