Dag 14: In de kajuit, 28/06/2021, 20:30 (laatste volledige dag)

23 mei 2022 - Zeist, Nederland

Vandaag hebben we  een rustdag gehouden. Niet zoveel bijzonders gedaan. De laatste foto's aan elkaar uitgewisseld, wat boodschappen gedaan en het laatste gedeelte van de blog gedigitaliseerd in Word. Morgen zit het er helaas op, dan ga ik weer terug naar Nederland..

Morgen vertrek ik om 15:45 Curaçaose tijd naar Nederland. Ik hoop om 07:05 Nederlandse tijd te landen dus ik ga letterlijk een nachtje doorhalen. De terugvlucht zal minder bijzonder zijn dan de heenvlucht dus daarom is dit mijn laatste dag dat ik deze blog bij ga houden. Het was een vakantie die ik nooit meer zal vergeten. Ik heb mijn dierbaren weer gezien, ontzettend genoten van de prachtige flora en fauna op dit eiland en de vriendelijke mensen. Ik heb geproefd hoe het is om met een zeilboot op reis te zijn. De vrijheid te ervaren en elke dag je zelf bepaalt wat je gaat doen. Geen sleur, niemand die je iets verplicht iets te doen. Zoals ik al zei, ik heb geproefd van het vrije leven en dat smaakt goed. Het smaakt naar meer (avonturen)!

Tot slot wil ik ik mijn lieve vader bedanken voor alle moeite die hij heeft gedaan om te zorgen dat ik hier veilig aankwam, veilig voelde en veilig vertrok (denk dan aan het helpen bij het boeken van de tickets, ophalen bij het vliegveld, het heen en weer pendelen als privé-chauffeur op Argootje, chauffeur in de auto en op het laatst mij weer heeft afgezet op het vliegveld). Ik heb van deze reis en het gezelschap genoten. Deze  reis is misschien voorbij maar verwaterd nooit in mijn gedachten.

Verder wens ik hem en zijn lief straks een veilige oversteek toe. Het gaat jullie goed! <3